onsdag 16 oktober 2013

Förberedelser och annat trevligt

Nu är det bara några dagar kvar tills jag åker. På måndag lämnar jag, mamma och pappa Sverige för att några timmar senare landa i Salt Lake City, Utah. Jag ser väldigt mycket fram emot denna resan, men inte för själva resans skull utan för Oskars. Jag ska äntligen får träffa min bror igen! Två år är en väldigt lång tid att inte ses på. Men snart, snart träffar jag honom igen. Om en vecka är han min! (Och resten av familjens såklart)
Därför håller vi just nu på med allt sånt där som kan vara bra att göra innan man åker bort två veckor. Som att plocka äpplen från trädet. Det är jättemycket äpplen iår! Just nu så har vi tre överfulla lådor och vi är inte ens klara än. Men vi har slut på lådor, så det fick bli en liten paus i äppelplockandet.
Det kan också ha varit så att jag pajade min armbåge på träningen i måndags, men det låtsas jag inte om. eller försöker i alla fall...
Men nu bör jag återgå till min packning och städning och annat sånt som måste göras.
Kanske kan det bli så att jag skriver lite när jag är där, men jag lovar inget.

Dagens råd: Ska du resa bort. Börja med allt som ska göras innan i god tid. En vecka innan kan bli lite jobbig att få allt gjort på ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar