onsdag 16 maj 2012

Klockan tickar

(Detta inlägger skrev jag förra veckan och bara råkade glömma bort att publicera det... Så att ni vet att det egentligen inte alls är från idag men jag kände ändå för att lägga ut det och vem vet, det kanske kommer ut ett lite mer aktuellt inlägg senare)

Tiden går fort. Tycker inte du det? Det kan väll knappast vara bara jag som tycker att dessa tre år gått väldigt fort... Kanske lite för fort om jag får säga vad jag tycker. Vilket i och för sig är hela meningen med att ha en blogg. Att säga vad man själv tycker... Så, Waow, tre år redan. Och vilka år det har varit. En riktig berg och dal bana med skarpa svängar, djupa stup, sega uppförsbackar och en helt ny underbar upplevelse. Jag kan ärligt säga att jag kommer nästa ihåg hur jag var när jag började resan och oj vilken ändring av människa den har gjort. Vilken resa! Och om en månad så är den slut. En ny får ta sin början. Skål för det! Synd bara att man inte har en ordentlig plan för den. Vi får helt enkelt ta det som det kommer.

Något annat värt att skåla för är mina föräldrar som just nu sitter på en kryssningsbåt till Amsterdam för att fira att de har varit gifta i 25 år. Grattis kära föräldrar! Jag älskar er mer än vad vi båda vet!

Dagens råd:
livet må vara en berg-och-dalbana. Med det är ditt val att hoppa på och följa med eller stå vid sidan och vika till de som åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar